KUDEAKETA

NOLA ANTOLATUKO GARA?

  • Lankidetza erakunde guztiek parte hartuko dute?estrategia
  • Kudeaketa publikoa ala elkarren arteko kudeaketa?
  • Erabakiak nola hartuko dira?
  • Zeintzuk izango dira gure konpromisoak?, minimo batzuk zehaztu behar dira?
  • Zein motatako tresnak erabiliko ditugu?

 

Talde hau Estrategiarena aurreratua izaten denean egingo da.

Noiz: Azaroaren 30ean

Iraupena: 3 orduko tailera: 9,45 – 12,45

Zenbat pertsona: Erakunde bakoitzeko pertsona 1. Guztira 15.

Izena emateko: erantzun posta honi.

 

Tokia: Laboral Kutxa. Askatasunaren Hiribidean, 10, 1º. 20004 Donostia.

 

¿CÓMO NOS ORGANIZAMOS?

  • ¿Todas las Entidades Colaboradoras forman parte de la Red?
  • ¿Gestión pública o cogestión?
  • ¿Cómo tomamos las decisiones?
  • ¿Qué compromisos adquirimos?, ¿Hay que establecer unos mínimos?
  • ¿Con qué herramientas funcionamos?

 

Esta y otras cuestiones que vayan surgiendo se tratarán en un taller presencial.

Cuándo: 30 de noviembre

Duración: 3 horas: 9,45 – 12,45

Nº de personas: 1 por entidad, hasta un total de 15.

Inscripción: responder a este post.

 

Lugar: Laboral Kutxa. Avenida de la Libertad 10, 1º piso. 20004 Donostia